روزهای من

خاطرات روزانه وبلاگ نویسی کرمانی

روزهای من

خاطرات روزانه وبلاگ نویسی کرمانی

بن بست ازدواج (۱)

از دوستان درخواست کمک دارم

اگه کسی جواب یکی از این سوال ها را میدونه به من هم بگه.

چگونه می توان در این شرایط بد اقتصادی کار با دست مزد مناسب پیدا کرد تا بتوان ازدواج کرد؟

چند سال باید تو این مملکت کار کرد تا بتوانی صاحبخانه شوی ؟

چه جور می توان در این همه سال جنس مخالف ببینی ولی از ان چشم پوشی کنی ؟

چگونه میتوان یک ازدواج موقت کم مشکل داشت.جوری که تو را از عملت پشیمان نسازد؟

من که هنوز راه حل قانونی این مساله را پیدا نکردم.

ایا تقصیر کار من هستم که به این بن بست رسیده ام یا کسی که این بن بست را ساخته؟
ببینم شما چه جوری از این بن بست رد شدی یا می خواهی رد  بشی؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ayka چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ http://safireaseman.com

سلام عزیز خدا
با ما در میز گرد همراه می شوی ؟

شب تاب پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.shabtab60.blogsky.com/

عجب بن بست سختی! راهش رو پیدا کردی به ما هم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد