روزهای من

خاطرات روزانه وبلاگ نویسی کرمانی

روزهای من

خاطرات روزانه وبلاگ نویسی کرمانی

بن بست ازدواج (۲)

بنده به شخصه میدانم
در ایران هیچ راه حلی برای ازدواج در سنی که احساس نیاز پیدا میکنی وجود ندارد .

یا در صورت ازدواج اینقدر مشکل پیدا می کنی که می گویی:ای کاش ازدواج نکرده بودم.

مگه اونکه اینقدر خوش شانس باشی تا یه ثروت باد اورده بدست بیاوری


حال بحث اینجاست

نیاز به ازدواج مانند نفس کشیدن حیاتیه و نیاز به بحث ندارد.

اگر کسی  بخواهد در این جامعه ازدواج کند با رسیدن به مشکلات غیر قابل حل از ازدواج منصرف می گردد.اگر هم بخواهد برای تامین نیاز خود از طریقی دیگر عمل نماید که اسان باشد اینبار از نظر اسلام گناه محسوب میشود.

با همه این تفاسیر کدام یک از این دو گروه مستحق عذاب هستند؟

ایا مقصر در نزد خدا  کسی است که عمل گناه رو انجام داده یا مقصر کسانی اند که جلوی ازدواج اسان را گرفته اند.
جواب این سوال برای من بسیار حیاتیه.
اخه من از این بابت بسیار احساس گناه میکنم.و میگویم چند سال میتونم تو خاکی حرکت کنم.ایا باید بمیرم تا بیش از این شرمنده خدا نشوم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://taranesara00.blogsky.com

سلام دوست خوبم از وبلاگت خوشم اومده اگه ممکنه تبادل لینک کنیم راستی ایمیلتم واسم بذار
منتظر جوابت هستم
اگه خواستی منو به اسم ؛ترانه سرایی؛لینک کن

Farzad پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://goldduty.com

سلام وبلاگ زیبائی دارید لطفا از سایت من هم دیدن کنید . با تشکر www.goldduty.com

حسن حساس جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.watersky.blogsky.com

حسن داداشت یک کلام میگه گوش بگیر:گر پنجه زنی روزی ...در پنجه رستم زن...یعنی چی؟ یعنی اگه میخوای مسلمون واقعی بشی اول باس کافر بشی...حالا خود دانی.زن شرعی یا دوس دختر مرعی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://taranesara00.blogsky.com

سلام حسن جان
من محسنم مدیریت وبلاگ ترانه سرایی
از موضوع وبلاگت خیلی خوشم اومد
به نظر من ما همه مقصریم چون امر ازدواج توی ایین ایرانی یعنی زر تشت یه امر کاملا خیره که هر سدی که جلوش بذاری از بزرگترین عذاب ها خواهی دید
حالا مقصر ماییم که فرهنگمونو با فرهنگ کشورای همسایه جایگزین کردیم
دوست دارم تو لیستم گذاشتمت
آپ کردی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد