روزهای من

خاطرات روزانه وبلاگ نویسی کرمانی

روزهای من

خاطرات روزانه وبلاگ نویسی کرمانی

یک شب بد بعد از یک روز بد

امشب فوتسال که با بچه ها تو سالن داشتیم چنگی به دل من نزد

اخر بازی بود که برادرم پایش رو گذاشت روی پای من .

تیممون یک گل عقب بود و من حسابی کلافه بودم.

همون موقع که منتظر بودم خطا بگیرم ناگهان یه نفر گفت ادامه بازی.و بازی ادامه یافت

از قضا این ادم کسیه که عشق منو از من گرفته و من در ظاهر با او دوستم.اما کینه ای که از این ادم دارم با هیچ ابی خاموش بشو نیست.خشم تمام وجودم را گرفت متاسفانه انتقامم رو از برادرم گرفتم.

یعنی سریعا با خشونت هرچه تمام روی برادرم خطا زدم در حالی که هیچ ناراحتی از برادرم نداشتم.

با این کارم بازی تموم شد.من به سمتی رفتم که تنها باشم اما برادرم به سمتم اومد و ازمن دلجویی کرد منم گفتم: نه تقصیره اونی بود که باعث ادامه بازی شد.

برادرم دو هزاریش افتاد.سپس همون ادم بسمتم اومد تا از من معذرت بخواد من هم به حساب با او دست دادم.


برگشتم به خانه اما:


همین اعصاب خوردی من با عث شکسته شدن عهد چهل روزه ام با خدا شد.و کاری را کردم که نباید انجام میدادم.!!!!!!!!!!

شما بجای من بودید چه می کردید؟


نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.shoorideh88.blogsky.com/

سلام دوست عزیز به جنع وبلاگ نویسها خوش آمدی امیدوارم موفق باشی اگه دوست داشتی از طرق وبلگ کسب درآمد منی من به شما چند سایت کلیکی که تبلیغات را در خود قرار میدهند معرفی میکنم
اولین سایتی که بهتون می گم اکسین ادزه که بسیار مشهور و قابل اعتماده و پیشنهاد می کنم که حتما داخلش عضو بشید ... لینکشم اینه :
http://www.oxinads.com/?i=41043
دومین سایت اسمش کلیک چی هست . در مورد این سایت باید بهتون بگم که خیلی بهتر از بقیه ی سایت های کلیکیه ... آخه تموم کلیک ها را ثبت می کنه و ۲۰۰۰ تومان هم هدیه ی عضویت داره !!!! پس بهتره همین الان عضو بشید و تبلیغاتش را توی وبلاگتون قرار بدید و از همین الان درآمد خوبی کسب کنید . اینم لینکش

http://www.clickchi.com/index.php?refer=banamak77

خب حالا نوبت به یه سایت دیگه میرسه که اصلا لازم نیست تبلیغاتش را توی وبلاگ قرار بدید !!!!
یه سایت بسیار عالی و معتبر به اسم گرین هورس که توضیحات کاملش توی وبلاگم هست .... ثبت نامش کاملا رایگانه .... درسته که یه سایته خارجیه اما درآمد شما را به صورت چک به آدرس محل زندگی شما پست می کنه .... من به خیلی ها این سایت را پیشنهاد کردم و اونها عضوش هستن و بسیار راضین ... حالا بهتره خودتون برید توی وبلاگمو توضیحاتشو بخونید .... ضرر نداره :
کسب درامد از طریق اینترنت رو بخون منتر بازدیدت هستم حتما رو تبلیغاتش کلیکی کن منتظر پیامت هستم هر سوالی داشتی در خدمتم فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد